En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

mandag 27. april 2009

nye prosjekter!

Jeg er med på ett flott nett-forum som heter: sykroken.no.. her får jeg masse inspirasjon og hjelp til det meste jeg lurer på når det kommer til søm.men, ikke nok med det...det er jaggu noen som har dratt igang en utfordring også, å klart jeg å si nei???....eh nei det klarte jeg selvsagt ikke så nå skal jeg lage en liten sommer kolleksjon til meg selv.
planen er som følger:
* stakk
* cape (til stakken)
* vest
* tunika
* selskapskjole

har satt lista litt høyt, men det er jo dette jeg trenger...eller har lyst på, så da må jeg jo vertfall prøve :-) litt bråkjekk må man jo være!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar