En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

tirsdag 13. oktober 2009

Litt av hvert....

Her har jeg sydd "dressbukse" til junior, vi skulle i konfirmasjon og da må man jo pynte seg. (mai 2008 , så her er han bare 3 mnd.)
Juniors første vognpose, når man kommer til verden i februar, så trenger man noe varmt og godt å sove i :-)
Her er den først stellebagen jeg laga, er ganske glad i grønt, så jeg måtte jo sy en som sto i stil til vognposen :-) Den er i lin, og er foret med tynn voksduk, lokket er fora med flecce inni ,sånn at det kan brettes ut og brukes som stellematte. Masse lommer og god plass.
Her fant jeg noen bilder av ting og tang som jeg har laget før min blogg tid.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar