En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

onsdag 30. desember 2009

Jeg laga det meste av julegaver i år!!!























Jeg laga det meste av julegaver i år, innser at det var litt ambisiøst kanskje. men, det gikk ganske bra. Mulig jeg begynner før om jeg skal gjøre dette til neste år igjen ;-) Er noen jeg har glemt å ta bilder av....
Her er resultatene ivertfall:

2 kommentarer:

  1. Og så såå produktiv du har vært da! Jeg sydde bare fire gaver jeg, men det var nok i år :)

    Flink Luna!

    SvarSlett
  2. Så utrolig masse flotte julegaver du har laget! Masse ideeer til inspirasjon! Fant nettopp bloggen din - veldig kjekt å se alt det fine du lager! Legger meg til som følger jeg og venter spent på nye oppdateringer :o)

    SvarSlett