En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

tirsdag 1. februar 2011

The sky is the limit :-)





Jeg har fått sydd litt i dag også
Litt redesign først: tok en av min gamle jeans og klippte av beina, satte på ribb og pynta med en bil og stjerne-knapper.
Måtte jo nesten ha en genser som matcha, og det ble litt isoli igjen fra jeg sydde meg kosekjole, så den ble kombinert med litt skyer i interlock fra Cetho.
Måtte desverre legg opp buksa litt, det var litt dumt for jeg synes den var kulere med den orginale "brette-kanten" nederst, men sånn er det når jeg har det travelt
(har lagt den opp med store sting, slik at den skal være lett å ta ned igjen når Sola har vokst litt)

I have sewn a bit today also
A little redesign at first: took one of my old jeans and cut of the legs, put on the rib and decorated with a car and star buttons.
Just had to have a sweater that matched, and there was little isoli left from when I made me snuggle dress, so it was combined with some clouds in interlock from Cetho.
Unfortunately I had to put up his pants some, it was a bit stupid because I thought it was cooler with the original "roll-edge" at the bottom, but so it goes is when I'm in a hurry
(have put it up with big stitches, so it should be easy to take down again when my sunshine has grown a bit)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar