En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

søndag 14. august 2011

Sola's første høstbukse :-)




Wink Sola's første høstbukse :-)

Da er det jo like før høsten inntar vårt lille land, så jeg fant ut at jeg måtte sy en bukse til Sola mi. Han elsker lommer, så denne buksa fikk ikke mindre enn 6 lommer
Jeg brukte restene fra meitaien som jeg sydde før i dag.
Jeg digger Cord, det er godt å sy i, og det blir varmt og behagelig for Sola å ha på seg. Dessuten er det jo ikke til å komme unna at jeg liker det meste som er litt retro, jeg tror jeg er født litt forseint, jeg skulle nok vært hippie jeg


[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]

1 kommentar: