En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

torsdag 19. januar 2012

masse nytt til Junior!!












Da har jeg hatt litt morsomme stoffer liggende en stund, men har ikke helt hatt ork til å sy så mye.
Men, nå er jeg plutselig veldig inspirert om dagen, så nå har det blitt produsert litt.
Dinosaurene og det stripete stoffet er fra Tiljamiid, Froskene er fra Masker & Sting, monster trucken er fra Sydilla og resten av stoffene er fra Stoff og stil.

Buksa med froskene må nok få litt justeringer, den ble like trang som en stilongs..he..he.. og det likte ikke juior gitt, spørs om den får en stripe eller to til med frosker på seg ;-)
Dinosaur-genserne har samma stoffet bak på ryggen som det er på armene.
Ellers så ble mottaker strålende fornøyd og da er jeg fornøyd også.
Første gangen jeg syr hette genser og det syns jeg gikk uforskamma bra egentlig, så dem blir det flere av :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar