En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

tirsdag 18. september 2012

I'm back!!!

Da har jeg både hatt sytørke og blogg pause en stund.
Det er bare sånn det blir i perioder når enten tiden eller ikke inspirasjonen er der.
Men, nå er jeg tilbake for fullt :-)
Og jeg kick-starter høsten med utstilling og slagsbod på Torget Vest kjøpesenter i Drammen denne helgen.
Fredag 21 og lørdag 22. september vil du finne meg ved siden av Ødegård mote i 2. etg når du kommer opp rulletrappen.
Her vil jeg vise min lille høstkolleksjon og du kan kjøpe unike barneklær til noen du er glad i.
Plaggene er fargerike og morsomme, og ikke minst super deilige å ha på :-)
Ingen plagg er helt like, så kjøper du noe av meg får du noen ingen andre har, er ikke det gøy !!??
Hvorfor ikke starte julegave-handelen tidlig ;-) ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar