En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

søndag 7. februar 2010

Sykroken min!!



Her er sykroken min, den er i ene enden av stua...kan faktisk ha den her uten at det blir trangt på stua...den er trossalt nesten 70 kvm.
Må nok på ikea en tur å skaffe flere hyller...hadde litt mere stoff enn jeg trudde Skal også ordne meg ett lite klesstativ som jeg kan henge produktene på når de er ferdige.... så det vil nok bli litt forandringer i kroken etterhvert. men, her er ivertfall resultatet så langt

1 kommentar:

  1. Kjekt med egen sykrok da! Funderer også på å få opp flere hyller - hadde vært greit å få ting litt opp fra pulten min!

    SvarSlett