En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

tirsdag 8. juni 2010

Nå er blogg pausen ferdig!!!

Heisann!! innimellom så har jeg ikke tid til disse blogg-greiene så det blir noen kunstpauser :-)
Men, nå er jeg i gang igjen for en liten stund...
Prosjektet jeg jobber med nå, er en sommerkjole som skal brukes på fest i helga.
Den blir i mørkebrunt og natur hvit, med applikasjoner og...skrift!! håper bare den blir sånn som jeg ser for meg i hodet mitt, aldri lett å vite når man bare syr på "feelingen".....mønster er for pyser...he..he... ;-)

2 kommentarer:

  1. Bilde...?? :-)

    SvarSlett
  2. he..he.. det kommer, det kommer. må jo bare bli ferdig først. Dessuten hvis jeg blir fornøyd får du kanskje se den i helga Karianne.

    SvarSlett