En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

onsdag 30. juni 2010

Idyll..!!




Her er Sommerkjolen min, ble ganske fornøyd og den er nydelig å ha på seg.
Ble ikke brukt på festen jeg sydde den til, ble altfor kaldt. men den skal nok få luft seg i sommer :-) he..he.. jeg er ikke særlig glad i å bli tatt bilde av ;-)

3 kommentarer:

  1. Denne var bare helt nydelig! Og den ble enda vakrere da jeg leste historien bak. Da måtte jeg fortelle om den til damene på jobb og vise frem bilde.

    SvarSlett
  2. å denne kjolen var helt nydelig..kjempe flink er du:)

    SvarSlett
  3. tusen, tusen takk jenter. det varma :-)

    SvarSlett