En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

lørdag 25. september 2010

Min aller første body!!




Da har jeg omsider fått rota meg til å sy min aller første body...
Den er i regnbue-bølger fra Cetho og ribb fra S&S. Knapper fra Lykkedragen.
Den er litt skjev i sømmene og jeg måtte skjøte stoffet litt, men alt i alt så er jeg passe fornøyd...har lært hva jeg skal gjøre anderledes til neste gang.
Sola ble også fornøyd, og ville gjerne ha den på når han skulle sove duppen sin nå

2 kommentarer:

  1. Så fiiin!! Nesten så jeg kunne tenkt meg en unge! Du er superflinka. Klem Lisbeth:-)

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    Du har vunnet candy hos meg som ble trekt på søndagen. Har enda ikke hørt noe fra deg så prøver å få tak i deg her.
    Hører jeg ikke noe i løpet av lørdagen trekker jeg ny vinner på søndagen. Så håper du får denne med deg;)
    klem fra siri

    SvarSlett