En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

onsdag 27. oktober 2010

Pause...

Den siste mnd. har det gått i ett, med mye å gjøre på jobben, jentetur til polen og rett og slett litt mangel på Energi. Kan det være høsten tro???
Så det har ikke vært tid til mye sying eller interiør-prosjekter.
Men, noe har jeg fått gjort:
* jeg har sydd meg ny jakke i varm & god ull,
* jeg har sydd undertøy i bambus til Sola mi,
* jeg har sydd bukse til ett lite bursdagsbarn,
* og jeg har mala ferdig skuvsenga til Sola mi.
Dessuten så har jeg fått ett par bestillinger ..Jippiii!!!!!:
* skal sy en liten kjole i brun babykord & rosa bomull.
* skal også sy ytterjakke & bukse i ull til ei lita tulle.
Bilder kommer så fort jeg får surra meg til å ta dem ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar