En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

mandag 8. oktober 2012

Min andre brudekjole!!!

Jeg har helt glemt å blogge om min andre brudekjole!! Er det mulig??
Denne sydde jeg med veldig godt samarbeid med bruden, veldi morsom og personlig kjole å sy.
Denne kjolen er noe helt for seg selv, og har absolutt det lille ekstra :-)
I skikkelig 50- talls fasong, den har rødt underskjørt som titter fram og knappe pynt som bruden har laget selv sammen med barna sine <3 p="p">Langs skjørtekanten har jeg skrevet en strofe fra en sang av  brudeparets yndlings band!!
"put you're arms around my soul and take me dancing"..... Nydelig ikke sant??
Kjolen har også fått tre hjerter, ett for brudeparet og ett for hvert av barna deres.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar