En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

onsdag 10. oktober 2012

Mitt Bidrag til Rosa sløyfe aksjonen.


Jeg er litt treg som vanlig, denne skulle blitt lagt ut for en uke siden, men det er jo aldri forsent og slenge seg på en god sak ;-)
Denne lille rosa forklekjolen  i str. 2 år, er mitt bidrag til auksjonen som Made by C har satt i gang på facebook, her er linken til auksjonen.
Hvorfor kikker du ikke innom og ser om du finner noe flott og håndlaget du kan by på??
Det skal ivertfall jeg ;-)
Jeg har, som dem fleste andre her i landet mistet noen som står meg nære til kreften.
Min kjære farmor døde av brystkreft for mange år siden, hun var også sydame derfor så føler jeg at denne måten å støtte saken på er veldig i hennes ånd .
( må bare beklage dem dårlige bildene, strykebrettet mitt var rett og slett gjømt bort i rotet mitt på syrommet, men jeg lover å få den strøket før den evetuelt får ett nyt hjem)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar