En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

torsdag 9. mai 2013

Har sydd litt igjen!!

Det blir ikke like ofte som før jeg setter meg ned ved symaskina, rett og slett fordi jeg har for liten plass og urfolde meg på og det hemmer sylysta til tider. :-(
Men, jeg satser på å vinne i lotto og da blir det helt klart ny garasje med stort loft som jeg kan bruke som systue :-)
Men, noe nytt har det blitt i det siste:
*Lue, pannebånd og hals til Junior og meg selv.
* Redesigna jeans og pannebånd med unitden logo til Junior
* Og en bukse på bestilling fra sola mi, han ville ha en bukse med smile-fjes og da blei det jo det :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar