En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

onsdag 18. mai 2011

En blogg til :-)

Jeg har glemt å blogge om at jeg har skaffa meg en blogg til!!
Jeg har ett nytt prosjekt på gang, nemlig hagen min...
Her skal jeg starte helt fra scratch, med kjøkkenhage og blomster.
Så det tenkte jeg var en fin grunn til å starte en ny blogg, litt sånn for å holde oversikten..
Her finner du alt om hagen vår og også om en av mine andre intresser MAT!!
Stikk innom å ta en titt da vel og legg gjerne igjen en kommentar eller to ;-)
Her finner du den: sunshine & butterflies


I forgot to blog about that I get myself another blog!
I have a new project going on, in fact my garden ...
Here I'll start from scratch, with a kitchen garden and flowers.
So I thought that was a good reason to start a new blog, to keep track of everything ..
Here you'll find everything about our garden and also about one of my other passions FOOD!
Pop into to take a look then and please leave a comment or two;-)
Here you can find it: sunshine & butterflies

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar