En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

søndag 8. mai 2011

I love polka dot's :-D






Da er jeg endelig ferdig med pin-up-kjolen min,
Og jeg ble ganske fornøyd, det blei kanskje litt kort, men det får våge seg
Det er vaffelsøm i ryggen for det syns jeg er så behagelig, liker ikke ting som strammer
Jeg har ikke brukt noe mønster, bare måla litt på meg sjøl og klippt i vei


Then I'm finally done with my pin-up dress,
And I was quite pleased, perhaps it's a little short,
It is elastic seaming in the back , I think is so comfortable, do not like things that tightens
I have not used any pattern, just mesured a little on myself and cut away

4 kommentarer:

  1. Herlig! Liker virkelig! :)
    Sånn har jeg også lyst på! *tegne design* :)

    SvarSlett
  2. Flott blogg!
    Du har fått en Award, ta en titt i min blogg, der finner du den! :)

    SvarSlett
  3. Åh, jeg elsker også polkadots!! Det er det FINESTE og KULESTE som fins!! :D Kjolen din er vanvittig kul!!

    Gleder meg til å se deg neste uke OG på sydag/kveld/utekveld etc i slutten av måneden. :D

    Det ligger jammen med en award hos meg også. Poppis du ;)

    Klem Jeanette

    SvarSlett