En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

onsdag 4. mai 2011

Feer på en snurr :-D


Da har jeg sydd mitt førset snurreskjørt.
Morsomt å sy litt jentetøy til en forandring.
Gutten min skal i bursdag til en av prinsessene i barnehagen i mårra, så da fant vi ut at vi skulle lage gave istede for å kjøpe.
Junior valgte ut stoffet selv, flinke gutten min.
Håper det faller i smak.


Then I have sewn ​​my first swing- skirt..
Fun to sew a little girlswear for a change.
My boy shall go to the birthdayparty of one of the princesses in the kindergarten tomorrow , so then we found out we were going to make a gift instead of buying one..
Junior chose the fabric himself, good boy.
Hope that she'll like it
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar