En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

lørdag 14. august 2010

kommode-prosjekt..






Junior har en innmari kjedelig hvit kommode og ett gammelt furu-nattbord på rommet sitt.
Dette må vi jo gjøre noe med.
Maling kjøpte jeg i mai, har bare ikke tatt meg tid til å begynne med prosjektet før nå.
Fargen blir Turkis.
Etter jeg ble ferdig å male syntes jeg at det ble litt vell turkis, så for å "roe ned" inntrykket litt, fant jeg litt bokbind med mikke mus, i litt sånn oldfashion-stil. Syntes det passa bra, i og med at jeg skal pusse kantene på nattbordet, sånn at det blir litt shabby-chic.
Så nå har jeg prøvd meg på litt sånn Decoupage, det er egentlig ganske gøy.
Jeg er ikke helt ferdig ennå, men tenkte jeg skulle legge ut litt før og underveis bilder...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar