En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

onsdag 25. august 2010

Sittepute/puff!!




Da har jeg sydd en "kladd" på en "gum drop pillow" etter ett Amy Butler mønster.
Den ble kjempe stor egentlig og med nok fyll, så kan den godt brukes som en ekstra sitte plass.
Her har jeg bare brukt litt restestoff jeg hadde liggende for å prøve ut mønsteret.... Og den får duge inntil videre...må finne noe stoff jeg liker til dette formålet, før jeg får sydd flere.
Tror disse pute/puffene kan bli riktig så artige med rette stoffet :-)
Gleder meg til å sy flere.
( har forresten brukt vinterdyna og vognposen til junior som "fyll", fin måte å oppbevare ektra dyner og puter på, så frigjør jeg en del skap-plass i samme slengen.)
Mønster har jeg kjøpt hos : Leanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar