En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

fredag 27. august 2010

Nok ett oppussings-prosjekt...


Ja, da har jeg nok ett prosjekt på gang.... blir vertfall ikke arbeidsledig her i huset ;-)
Jeg har lenge vært på jakt etter en gammel barne-skuvseng til gutten min, og i dag fant jeg den!!
Ikke nok med at det var akkurat den typen seng jeg har leta etter, men den var i tilegg ett realt kupp. Måte ut med 300.- kroner, det er nesten latterlig billig :-)
Så nå skal det skrubbes, pusses, grunnes og males....håper jeg skal klare å ordne det sånn at junior får en eventyrlig seng når jeg er ferdig .
Her er ett lite FØR bilde:

1 kommentar:

  1. så spennende!! alltid gøy med slike prosjekter! :) god helg!

    SvarSlett