En blogg mest om design og søm, men også litt innlegg av mine sporadiske innfall...interiør, mat & div..


A blog mostly about design and sewing, but also some posts of my occasional whims ... interiors, food and various ideas

onsdag 25. august 2010

Neste prosjekt : "glory, glory Man. united" !!



Neste prosjekt ut er høst-vognpose til Sola mi...
For å gjøre pappa'n fornøyd, så falt stoffvalget på Manchester united dekorert bomulls-stoff fra jysk, dette skal kombineres med rødt fleece pledd fra Kid.
Stakkars Sola mi er bare 2,5 år, men har ikke så mye valg når det kommer til fotball, her i gården skal men tidlig krøkes :-)
Ja, ja jeg digger rødt og det matcher vogna hans, så vi får vel si at det er greit da ;-)
Har ikke helt bestemt meg hvordan løsning jeg skal gjøre på vognposen denne gangen, men jeg tror det blir knyte-lukking...
Her er iallefall stoffene:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar